Thursday, October 1, 2009

scrap×scrap challenge #17 UP!

SCRAP × SCRAP challenge#17 was uploaded.

This month we are having Cosmo Cricket as our sponsor!
DT girls used Cosmo Cricket products for their layouts.

Here are this month's challenge:

1. Use something Metal (or make up something like it)for your accent.
I used the Metal here and there.

2. Add some personal touch to your title.
I used big cardboard for the initial of the title and put a black and white on the top.

3. Use mathematical symbols such as +, -, x or = youchoose it.
Because the die cut of the tag was attached on this line, with it, I used the mathematical symbols as a background.


We can't wait to see your layouts!
HAPPY scrappin!

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

scrap×scrap challenge #17がアップされました!
今回もビックスポンサーですよ~!
なんと今回はCosmo CricketAmong Flowersさんです♪

8月ウィナーのお二方をゲストDTにお招きしています♪
ありがとうございました(^^♪

今回のお題はこちら↓

1.メタルアクセントをつかう。(もっていない方はそれに見立てたもの)

2.自作タイトル(手書き、ステッカーやチップにひと手間加える、ダイで抜くなど)

3.数学記号(+、-、×、÷など)を使う。(手書きでもチップボードでもなんでも)・・・・えむさんより

今回各DTはCosmo Cricketから送ってもらった材料でレイアウトを作っています。
それぞれ各ラインずつで作りました。

私はちょっと古いラインです。A4サイズの写真を使いました。







タイトルには大きなアルファベットのチップボードを使い、メタルアクセントは色んなところに使いました。


このシリーズはタグなどがダイカットについていたので、タグを生かそうと思い、2つのタグをレイアウトに入れました。記号はタグのバックグランドに入れて柄のようにしてみました。
皆さんのレイアウト、楽しみにしています♪

No comments:

Post a Comment